söndag 29 mars 2020

Stories_of_Amie: Om att fylla 40 år!

 Som ni alla vet, efter allt mitt tjatande så fyllde jag 40 år igår. En dag som jag både bävat för och som jag sett fram emot! En dag som jag och min syster planerade tillsammans men som blev inställd pga Covid-19.
Liten uppvaktning fick jag i alla fall. Leverans av paket! Inget firande dock!
Ett stort paket från Rituals med en massa underbara saker att skämma bort mig själv med.  Krämer, te te, duschcreme, ljus och en underbar tekopp till!
 Denna gröna serie är till för mig som "spirituell sökare" för att hitta lugnet, finna ro och mig själv. Hahah. En sökare har en mycket orolig själv så det kan ju vara bra om man kan få hjälp med att få lugn i själen. Min syster Lisa förklarade mer ingående igår om dessa fina krämer men jag får gå upp på deras hemsida och läsa mer! Luktar ljuvligt gör det i alla fall!
 Jag fick två serier i ett och samma paket då jag förälskade mig i denna rosa serie också när det kommer till doften på handcremen och parfymen! Provade den när jag var hemma hos min syster Lisa sist och sov över där! Så detta fina paket är ifrån henne och hennes familj samt mamma och paps! Tusen tack underbara ni!
Dessa två fina parfymer har jag fått av maken min. Precis vad jag behövde då jag lessnat på mina parfymer hemma. Så underbart med nya dofter!

Mer bilder och mer presenter kommer att komma här på bloggen! Har fått så många fina presenter och så fina blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar