söndag 22 december 2019

Stories_Of_Amie: Om julen : Julfilmer

 The Holiday Calendar, en myspys mysig film. Kärlek och romantik. Sött och sliskigt drama från USA. Amerikanerna måste verkligen älska julen, då dem gör film efter film, år efter år. Den ena sötare och sliskigare än den andra.
 Handlingen på denna film: En talangfull fotograf ( Kat Gramham ) är fast på ett tråkigt arbete  när hon ärver en antik adventskalender som kanske kan förutspå framtiden och kanske till och med leda henne till kärleken.
 Vad tyckte jag om denna film? Jag var tvungen att titta på den då jag såg att den kvinnliga skådespelaren är ingen mindre än den otroligt vackra Kat Graham ifrån "The Vampire Diaries. Jag älskade henne från denna underbara vampyr serie, där hon spelade den coola häxan Bonnie Bennet så nu var jag ju bara tvungen att se denna.  Sött och sliskigt som alltid. Lite humor, romantik, härlig julstämmning och så typiskt amerikanskt! Som sagt, amerikanerna älskar att göra dessa sötsliskiga filmerna! Men denna var bra, bättre än många andra jag har sett.
Så jag rekommenderar denna. Vill ni se en söt sliskig film så se denna. Julstämming delux.
 Skådespelare: Kat Gramham, Quincy Brown och Ethan Peck.
Digitalpremiär: 2:a november 2018 på Netflix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar